Phuu -_-'

Nu e jag hemma från en krot dag i skolan. Jag har haft två engelska nationella prov efter varann. Snacka om att  jag är mör nu _ mör som en mört haha >< Åkte hem efter proven p.g.a fortfarande sjuk -_-' orkar int evara sjuk mera!! men men. Nu ska jag äta dagens första måltid - hann int emed frukosten så det blir en sen Brunch ist. På mennun står

att äta: 

  • pressad potatis
  • nått slags kött
  • kantarell sås

att dricka:

  • vatten

Nu kanske ni tror att jag äter värsta lyxo maten och har typ värsta köket med personal o allt ( kanske något överdrivet ) men om sanningen ska fram så är det...rester...da da daam!! ooh noo :o tänker ni nog!!
Haha, nej så här fint är det sällan jag äter, brukar vell bli en o annan korv då och då ;P
tihihi *^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0