Ny Designe

HALLOJ!!!

 



Lite ny designe kommer här :) Har varit hemma hela dagen p.g.a sjukdom ( lite magsjuk typ, inte kul :/ ) så jag har haft lite tid att klura ut hur man fixar ny designe. Är dock inte riktigt färdig än, men jag lär mig så smått. Det är ju så kul :D

 

Har precis haft mitt dagliga samtal med min kära vän eve. Denna gång blev det lite drygt 1 och en halvtimme o lite mer. Jag är ömm i örat nu - hihi ><
Men vi kom iaf fram till lite kloka slutsatser, killar är bra konstiga ibland ( absolut inte alla!!!, men bra många )

Juste jag måste uppdatera min nya frisyr för er alla där ute, jag har nämligen klippt mig och färhat håret - igen! Har egentligen ingen bra bild, så jag kommer bjuda på en lite oseriös - om det är okej...?? x)   





Here you go ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0