Hard work

Nu sitter jag i sängen och ska precis släcka, efter ett hårt karate pass med mycket fys. Fast idag hade vi mest faitig-övningar o shit, men var skit jobbigt i alla fall. :)
En speciell match var extra jobbig! Jag körde mot min tränare Peder - fighting- jag med skydd han utan. Nu va de ju så att han hade ont i sina bens så han kunde inte sparka värsta sparkarna, men slå kunde han ju. O han fick in världens slag i solar-plexus. Snacka om att jag tappade andan - PHU!! det gjorde ganska ont, men va ska man göra, de blir bara till o fighta vidare antar jag ><

Har precis sett veckans avsnitt av Vampire Diaries. As bra asså, dem har gjort serien så himla bra, med så skickliga skådisar!!! Den får verkligen fem/fem stjärnor!!! :D 

Kvällens Middag blev:

  • två pan-pizzor - pizza special
  • ett glas mjölk

Nu ska jag natta mina små sötnosar ( tre kaninungar, två kaniner, en husmus alla inne på mitt rum- fattar int eatt jag får plats här, fast det får ja i o försig inte ) sen ska jag krypa i säng.


P.S önska mig lycka till på morgondagens företags ekonimi prov :)

GO'Natt alla söta <3




Den ääger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0