En tyst minut...

Jag tänkte att jag skulle tillängna detta inlägg till en utav mina nuvarande kaninungar som tyvärr har dött. Det kanske är många som nu tänker "Men heregud, det är ju bara en kaninunge" men jag tycker det nästan är ännu sorligare i och med att det är en liten unge på nästan tre veckor som precis hade öppnat öron och ögon för att få uttforska världen, men sedan att inte få den möjligheten. Inte få chansen att uppleva känslan av gräs under sina små tassar eller smaka de första maskrosorna, eller springa fritt på gräsmattan! Nej det är hemskt och tragiskt, det är var det är. Så jag tilldelar här med honom/henne en tyst minut. För det är vell det ända jag kan göra, visa lite respekt. För allt som lever bör behandlas med respekt och inte bara smuttskasstas eller plågas, förnedras o behandlad som skit bara för att man inte kan slåss tillbaka eller bara är ett hjälplöst litet djur som man kan slå på!! Det är vad jag tycker, skriv gärna vad ni tycker :) 
Nu ska jag iaf sitta tyst i en minut för min döde vän...Vila i Frid 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0