SKRATT FANTAST!!!^^

Jag måste bara berätta för er om en kompis som jag har som e bäst på att skratta åt inget! vi va ute å red( otroligt va **) ja skulle berätta om en klasskamrat som förut när denna var på en fest tog lite bål o sa:
"grymt stark den här bålen va då!!! känner mig redan lite snurrig! haha" då sa den som hade festen: " det är inge sprit i bålen!" gissa va denne person skämdes!!! o de tkt Hannah, min kompis va sååå roligt att hon nästan dog av skratt på hästryggen^^ d va så kuuuuul! ska nog lägga upp henes garv nån da så ska ni få höra. hon lixom piper när hon skrattar ^^ ja blev tvungen att berätta om den typ 4 ggr till!!!! hahahahihihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0