piiiiiiinnnsamtt!!!!!!!!!!

ja ska bertätta världens grej ja gjorde nu på morgonen. Ja skämms såå himla mkt o grejen e den att ja har gjort samma sak en gång förut. ja nu kanske ni e intresserad av o veta va d va ja gjorde. ja gick från bussen denna kalla morgon o hade sällskap av en kompis o hennes killkompis. vi gick o prata( ll ja pratade mest haha^^)
o så fick ja syn på en tjej som ja kännde igen från min klass. ja har nästan precis börjat o känner klasskamraten nt så bra. men ja såg i alla fall att klasskamraten vinkade så ja tänkte: " ja vinkar vell tillbaka o sejer hej" 
klasskompisen såg lite förvånad ut men sa hej tillbaka. ja fortsätter att gå m mina kompisra o tänkte nt på att klasskompisen kanske vinkade till nån annan förän ja ser klasskompisen gå m en annan från min klass**
 ja kännde mig som en bläckplum som ville smetas ut på ett svart papper o nt synnas!!!!!!!
o grejen e den att ja har gjort så här förut o ja hade berättat d för min kompis o hennes killkompis innan ja gjorde samma sak igen!!!! ja frågar bara rakt ut...HUR KAN JA GÖRA SAMMA SAK IGEN!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

Åh, nice! kollar :D

2009-10-14 @ 11:55:21
URL: http://wikehult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0