...







en tår rullade sakta ner för min sköra kind
en tår av förtvivland?
en tår av hat?
en tår av lycka?
en tår av ensamhet????
jag fattade nt varför ja grät?
varför,varför,varför,varför????
varför känner jag så här?
varför fylls aldrig detta ständiga svarta hål???
jag vet ju inte äns vad jag känner!!
jag önskade en lucka kunde öppnas och så kunde jag försvinna dit inget bettyde...
dit ingen brydde sig om vem eller vad du var!!
finns det ingen som kan rädda mig...
tåren faller på min skakiga hand och så märker jaf det...!!!
jag skär ju en lök!!!...
vilket måste betyda att löken gjorde mig ledsen,.,.,
och vet ni vad...en lök kan nt ens prata...!!
nu känner jag mig bedrövlig, sårad av en lök va e jag för människa!!!...

hihi, lite roligt kanske eller var det bara dumt??!!...
svaret vet bara du!!!!!....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske inte så roligt att skämta om? Det är allvarliga saker Hanna.

2009-12-01 @ 12:22:09
Postat av: mammaCh

Det är inte svart i det tomma hålet

Där finns någon som ser dig

Någon som vill dig väl

Någon som älskar dig

2009-12-04 @ 22:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0